ارسال پیامک

بازدید کننده محترم ، به وب سایت پیامک یاب خوش آمدید. برای ارسال پیامک جدید و استفاده از دیگر خدمات وب سایت باید در سایت عضو شود و سپس با استفاده از نام کاربری و واژه رمز خود وارد سایت شوید. در صورتی که عضو وب سایت هستید با نام کاربری و واژه رمز خود وارد شوید. همچنین بعد از عضویت در وب سایت امکان ارسال پیامک از طریق نرم افزار تلفن همراه هم برای شما وجود دارد.

بخش تفریح زندگی، تعیین کنندۀ بخش جدی زندگی است. ببینید با چه چیزی تفریح میکنید و سرگرم میشوید؟
روح حاکم بر قسمت جدی زندگی شما هم همان خواهدبود.
اگر کسی با مسخره کردن دیگران سرگرم میشود در زندگی جدی هم خودخواهانه عمل خواهدکرد.
۲۱
۷ ۶ ۰ ۳
ما آدمها یا مشغول خیالبافی های خوش بینانه هستیم یا واقع بینی های بدبینانه. اگر به خیالاتمان کمی بدبینانه تر نگاه کنیم و واقعیتها را کمی خوش بینانه تر تحلیل کنیم به تعادل برسانيم.
۲۱
۷ ۶ ۰ ۳
خیال نکنیم اگر راضی نباشیم بهتر میتوانیم دعا کنیم و اگر شاکی باشیم خدا بهتر مشکلات ما را میبیند. لبخند زدن در اوج مشکلات و راضی بودن در هنگام دعا، رمز گشایش.
۲۱
۷ ۶ ۰ ۳
علاقه مند شدن، حرکت در یک مسیر سرازیر است و دل بریدن مانند آن است که بخواهی همان مسیر را سربالا برگردی. به همین دلیل سخت تر است و راه حل خدا این است که از اول مواظب دلت باش .
۲۱
۷ ۶ ۰ ۳
نشاط و انرژی انسان اگر ناشی از عوامل سطحی باشد به دنبالش یک افسردگی عمیق خواهد بود. و اگر ناشی از عوامل پایدار و عمیق باشد به دنبالش نشاط بالاتر و انرژی بیشتر خواهد آمد.
۲۱
۷ ۶ ۰ ۳
وقتی کمبود محبت نداشته باشی، بی مهری‌های دیگران زیاد برایت سنگین و تلخ نخواهد بود. پس برای اینکه زیاد به تو سخت نگذرد خودت را از نیاز به محبت دیگران خلاص کن. این یک نقطه ضعف است. قبل از اینکه به ضعف‌های دیگران نگاه کنی، ضعف‌های خودت را برطرف کن.
۲۱
۷ ۶ ۰ ۳
احساسات ما نزد پروردگار عالم خیلی ارزش دارند و مهمترین ملاک ارزیابی ما محسوب میشوند. اینکه ما چه علاقه هایی در وجودمان جاری است در سرنوشت ما تاثیر بسزایی دارد.
۲۱
۷ ۶ ۰ ۳